Sağlık çalışanlarına moral etkinliği

Sarıgöl Devlet Hastanesi’nin düzenlediği motivasyon pikniğinde sağlık çalışanları ve aileleri doğa içinde stres attı.

MANİSA’nın Sarıgöl ilçesinde görev yapan sağlık çalışanları, düzenlenen motivasyon pikniğinde bir araya geldi. Sarıgöl Devlet Hastanesi tarafından ilk kez organize edilen etkinlikte personel ve aileleri doğa içerisinde keyifli anlar yaşadı.

Yoğun çalışma temposundan uzaklaşma fırsatı bulan sağlık çalışanları, birlik ve beraberlik ortamında moral depoladı. Etkinlik, SarıgölAlaşehir Afşar Barajı piknik alanında gerçekleştirildi.

Yoğun katılım sağlandı

Sarıgöl Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Fahrettin Bozdağ ile Hastane Müdürü Mustafa Hayta öncülüğünde düzenlenen organizasyona hastane personeli ve aileleri yoğun ilgi gösterdi. Gün boyunca çeşitli etkinlikler düzenlenirken, sağlık çalışanları iş stresinden uzak vakit geçirme imkanı buldu.

Etkinlikte birlik, dayanışma ve kurum içi iletişimin güçlendirilmesine yönelik mesajlar da verildi. Katılımcılar, benzer organizasyonların devam etmesini istediklerini ifade etti.

“Her yıl sürdürmeyi planlıyoruz”

Programla ilgili açıklamalarda bulunan Hastane Müdürü Mustafa Hayta, etkinliğin geleneksel hale getirileceğini belirtti.

Hayta, “Bu yıl ilk kez böyle bir etkinlik düzenledik. Personelimizin aileleriyle birlikte güzel vakit geçirmesi bizleri mutlu etti. Motivasyon etkinliğimizi her yıl sürdürmeyi planlıyoruz. Katılım sağlayan tüm personelimize ve bizleri katılımlarıyla onurlandıran Sarıgöl Kaymakamı’na teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Piknik boyunca düzenlenen çeşitli aktivitelerle eğlenen sağlık çalışanları, yoğun iş temposunun stresini atma fırsatı buldu.

Exit mobile version