Aydın Lisesi’nde öğrencilere ilk yardım semineri

Aydın Lisesi’nde İl Sağlık Müdürlüğü uzmanları tarafından düzenlenen seminerde öğrencilere acil durumlarda doğru müdahale yöntemleri anlatıldı.

Aydın Lisesi öğrencilerine yönelik olarak İl Sağlık Müdürlüğü uzman ekibi tarafından “İlk Yardım” konulu bilgilendirme semineri düzenlendi.

Öğrenciler acil durumlara karşı bilinçlendirildi

Seminerde, günlük yaşamda karşılaşılabilecek acil durumlarda yapılması ve yapılmaması gereken ilk yardım uygulamaları örneklerle anlatıldı. Öğrencilere; temel yaşam desteği, kanama, yanık, kırık ve burkulmalarda doğru ilk müdahale yöntemleri hakkında pratik bilgiler verildi.

Uygulamalı anlatımla farkındalık sağlandı

Uzmanlar, seminer boyunca öğrencilerin merak ettiği soruları yanıtladı. Programın sonunda, katılımcıların ilk yardım bilincinin artması ve olası acil durumlarda doğru müdahale yapabilme farkındalığının kazandırılması amaçlandı.

Exit mobile version