Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Gölpazarıspor 1. Amatör Lig’e yükselmeyi son haftada kaybetti

Bilecik 2. Amatör Lig’de sezon sona ererken, B Grubu’ndaki Gölpazarıspor

Bilecik 2. Amatör Lig’de sezon sona ererken, B Grubu’ndaki Gölpazarıspor 1. Amatör Lig’e yükselmeyi son haftada kaybetti.

Bilecik 2. Amatör Lig’de A ve B Grupları’nda ligin son haftası olan 6’ncı hafta geride kalırken, gruplarında ilk 2 sırada yer alan takımlar Bilecik 1. Amatör Lige yükseldiler. A Grubu’nun son haftasında şampiyonluğu geçen hafta garantileyen Kandillispor kendi evinde Güneşspor’u 10-1’lik skorla yendi. Ligi ikinci bitirerek, Bilecik 1. Amatör Lig’e yükselen diğer bir takım olan Kurtköyspor’da kendi evinde Bozüyük Gücüspor’u 3-0 yendi. Kandillispor 6 maçta 5 galibiyet 1 mağlubiyetle 16 puanla ligi bitirirken, Kurtköyspor 12, Güneşspor 3 ve Bozüyük Gücüspor 1 puanla ligi tamamladı.

Gölpazarıspor şampiyonluğu son haftada kaybetti

B Grubu’nda ligin son haftası 7 puanla ikinci sırada giren Gölpazarıspor kendi evinde ligin şampiyonu 1299 Bilecikspor Kulübü’ne kendi evinde 3-2 kaybederek, Bilecik 1. Amatör Lige yükse şansını kaybetti. Haftaya 6 puanla üçüncü sırada yer alan Vezirhanspor kendi evinde Bayırköyspor’u 4-0 yenerek, 9 puana yükseldi. Bu sonuçlardan sonra 13 puanlı 1299 Bilecikspor Kulübü ve 9 puanlı Vezirhanspor Bilecik 1. Amatör Lige yükselen takımlar oldu.