Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Terme asfalt üretimine yeniden başladı

Terme Belediyesi, yaklaşık 5 milyon liralık yatırımla yeniden kurduğu asfalt tesisinde üretime başladı.

Terme Belediyesi, yaklaşık 5 milyon liralık yatırımla yeniden kurduğu asfalt

SAMSUN’un Terme ilçesinde belediye, yol yapım çalışmalarında maliyetleri düşürmek ve hizmet hızını artırmak için önemli bir yatırımı yeniden devreye aldı. Terme Belediyesi, yaklaşık 5 milyon liralık yatırımla modernize edilen Sathi Kaplama Emisyon Tesisi ve Agrega Yıkama Tesisi’nde yeniden üretime başladı.

Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, tesisin yeniden faaliyete geçirilmesiyle birlikte ilçedeki asfalt ve yol çalışmalarında dışa bağımlılığın önemli ölçüde azalacağını söyledi.

Tesis yeniden faaliyete geçti

Başkan Şenol Kul’un 2014-2019 yılları arasındaki ilk belediye başkanlığı döneminde ilçeye kazandırılan tesisin, sonraki süreçte faaliyetinin durdurulduğu belirtildi. Kul’un yeniden göreve gelmesinin ardından tesis, yaklaşık 5 milyon liralık bütçeyle modern teknolojiler kullanılarak yeniden kuruldu.

Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Başkan Kul, ilçenin kaynaklarının yine ilçe için kullanılması gerektiğini belirterek, “Biz bu şehre sadece yol yapmıyoruz; bu şehrin zamanını ve hak ettiği yatırımları yeniden ilçemize kazandırıyoruz. Geçmişte ilçemize kazandırdığımız ancak daha sonraki kurumsal tasarruflar nedeniyle faaliyeti sonlanan bu tesisi bugün daha modern teknolojilerle sıfırdan kurduk ve hemen üretim aşamasına geçtik” dedi.

“Maliyeti neredeyse yarıya indireceğiz”

Tesis sayesinde yol yapım maliyetlerinde ciddi tasarruf sağlanacağını ifade eden Şenol Kul, şehir merkezi ve kırsal mahallelerde yürütülen stabilize yol ile asfalt çalışmalarının daha hızlı ve kaliteli şekilde yapılacağını söyledi.

Kul, “Bu yatırım, Terme Belediyesi’nin dışa bağımlılığını bitiren bir projedir. Şehir içi ve kırsal mahallelerimizdeki stabilize yol ve asfalt çalışmalarımızı artık çok daha hızlı, daha kaliteli ve neredeyse yarı maliyetine gerçekleştireceğiz. Terme’nin tek bir kuruşunun bile ne kadar kıymetli olduğunu biliyor, adımlarımızı buna göre atıyoruz” ifadelerini kullandı.

“Polemik değil hizmet üretiyoruz”

Hizmet üretirken mazeret üretmediklerini vurgulayan Başkan Kul, açıklamasının sonunda şu değerlendirmede bulundu:

“Biz buraya polemik üretmeye değil, iş üretmeye geldik. Bizim Terme’ye bir çivi daha fazla çakmaktan, bu şehrin emanetine sahip çıkmaktan başka bir hesabımız bulunmamaktadır. Kaldığımız yerden aynı inanç ve kararlılıkla devam ediyoruz. Tesisimiz ilçemize ve kıymetli hemşehrilerimize hayırlı uğurlu olsun.”